Lite om allt & lite annat

Hej
Jag har verkligen inte gjort ett skit på eftermiddagen, Jag har mest legat i soffan och degat.
Tyvärr har vi haft en jätte stor saneringsbil precis utanför vardagsrummet som håller på att sanerar en lgh på 4:e våningen i porten bredvid så det har varit ett jävla liv, dom har kört upp en lång slang via balkongen som typ har dragit ut hela hemmet i den bilen.
Den har stört hela dan kan man säga....
 
Det är inte bra för mig att ta det så här lugnt, för mycket  tankar, Just nu funderar jag på allt. Jag är ju en orolig själ och just nu är det mycket mörka tankar........
jag har vaknat 2 nätter i rad med jordens hjärtklappning, i natt kunde jag inte ens ligga på ena sidan av pga. det.
Jag har stört blödningar (fast jag inte ens ska ha mens) och jag e sjukt trött och jag känner inte för att prata med någon om det för jag kan liksom inte ta på det, därför är det skönt att bara skriva av sig...
orkar ni inte läsa och hellre vill läsa den perfekta bloggen så take this away
Jag känner inte heller för att umgås med någon just nu förutom min familj.
När jag äter mår jag illa men jag vill äta hela tiden ändå, Ja ni hajar..........
 
Ja Ja ni får ha tålamod, i morgon kan jag vara på topp igen.
 
Jag var först på väg att radera det jag skrivit nu men va fan, är det en ärlig blogg så är det....
 
Till det roliga hör att det jag egentligen behöver är att ligga på soffan och vila och inte tänka på ett skit, Jag ska öva på det under julledigheten.
 
 
Nu sista promenaden med Sune, sen ska ja lägga mig och lyssna på kaninjägaren av Keppler.
spännande men jag somnar typ jämt, brukar lyssna 10 min sen slocknar jag.
 
 
 
      All kärlek / Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susse

Stor kram till dej!

2016-12-08 @ 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0