Tisdag 13/12 lucia

Hej 


Här är jag med den sjukaste huvudvärken , fy fan
Värken ligger från hela pannan till halva vänstersida och värst bakom vänster öga 
Kan knappt sitta upp men annars är det bra 

En bra dag annars förutom dagens lunch 
Jag hade tagit med mig köttfärsbiffar hemifrån som vi kokade pasta till men när dom serverades så var det danska råbiffar jag tagit med mig och jag klarar inte rå köttfärs så det var bara att slänga , tror inte någon åt upp maten faktiskt 

Men det kompenserade vi med Go fika
Istället 
Kladdkaka med grädde och pepparkakor 

Fick mycket gjort på jobbet 👍✔️

Här hemma har jag gjort hemmagjorda köttbullar på köttfärs jag hittade i frysen i går ✔️
Gott gott 
Sen städade jag mina klädgarderober ✔️

Nu blir det rester och frysmat fram till löning 
👍👍

I morgon eller i kväll ska jag fixa stora klädgarderoben



Önskar er en fin kväll // Maria ❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0