47

 
I dag fyller min älskling 47 år.
Jag ordnade frukost till honom i morse och så fick han paket.
 
Vid 17 tiden i dag så har vi bokat bord inne på Söder, återkommer om det senare.
 
Jag har hängt och känt den här filuren sen vi var 14 år.
Alltså i 33 år....  och det blir nog så att vi firar våra 50 års dagar ihop och vem kunde ha trott det när vi gick i skogsskolan ihop och vart tillsammans i 14 års åldern.
Jag minns våran första kyss på trappan vid pendeltåget i Skogås som i går......
 
 
                
                          Grattis min älskling....

Kommentarer
Postat av: Annica

Galet länge. Grattis från mig ❤️

Svar: Tack säger han
Maria Höglund

2016-02-20 @ 10:12:53
Postat av: Medberoendee

Vad förhållanden och sånt verkar hålla länge i eran familj haha! Roligt! 😅
Stoort grattis också! 😊

Svar: Ja sant faktiskt
Maria Höglund

2016-02-20 @ 19:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0