All in

Hej söndag 
Fasiken va fort helgerna går fort👎
 
I går gick jag verkligen all in när det gällde intag av föda och godis 
 
Herregud 
 
Frukost
3 stora tårtbitar
Massa choklad
renköttsmacka
Limpmackor
Middag bestående av kött, pommes och sås
Rostade mackor 
 
Snacka om hetsätningen 
Ångest delux i dag och gårdagens intag har gjort så jag är dubbelt så hungrig just nu så jag kommer nog faila i dag oxo 
 
I dag ska jag äta fisk och potatis till middag och så blir det farmen så klart 
 
 
          Kram Maria 💜💚💜💚
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad gott med en ätardag!!
Fan ville nästan att Hampus skulle vinna, och spännande att en till åkte ut! Tack för alla fina komplimanger också! ❤️
Kram

Svar: Ja verkligen
Ogillar Anton starkt
Maria Höglund

2016-02-21 @ 23:07:38
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0