Belöning

Hej på er och hej Fredag
 
I dag fick jag min egen belöning.
Jag sa nämligen vid nyår att jag skulle sluta med allt godis och kaffebröd i veckorna och börja promenera mer.
Alltså inte banta och köra massa dieter som man aldrig kan hålla utan leva som jag kan leva resten av livet.
sagt och gjort så körde jag i gång på Nyårsdagen och jag bestämde att lägga undan 100 kr i veckan för att kunna Unna mig en belöning när jag tappat 5 kg, jag började väga mig den 4/1-16 och i Måndags hade jag tappat 5 kg så i dag tog ja mina sparade pengar och unnade mig en klipp och färgning.... Dom har erbjudande för färg eller slingor + klipp för 690 kr så det hade jag sparat till, Duktiga mig....
 
Jag har ätit all mat jag vill äta men dragit ner på frukost mackor som istället består av finncrisp & ägg och lätt yoghurt och banan tex.
Jag är ju grymt sugen på färsk limpa varje dag men unnar mig det när suget är som störst
(i dag tog jag en limpmacka med kaviar)  alltså är INGET förbjudet.
Den här veckan har jag Syndat och ätit kaffebröd i veckan (3 bullar) och den 16/1 när kalle fyllde år tog jag en tårtbit och sen har jag ätit choklad på helgerna......
 
Vikten går neråt men det går inte jättesnabbt men det gör inget.........
 
Här kommer före och efter bilder på håret:






         Grå dassig med utväxt 

                      EFTER









      Skönt att få lite fräschare färg
 Önskar er en fin fredag / Maria  
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Bravo 👏👏👏👏👏❤️❤️❤️❤️ Jättefint !

2016-02-19 @ 15:49:43
Postat av: Medberoendee

Åååå bra jobbat!
Jättefint hår också! 😊😊

Kraaaamar!

Svar: Tack kram
Maria Höglund

2016-02-20 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0