Check ✔️

Nu har jag varit i väg på 2 läkarbesök 
1) med mig själv på vc för hälsokontroll
Eftersom jag har nedsatt immun försvar så kollar jag alla prover med jämna mellanrum, i dag tog dom 7 rör 






  Den här skylten sitter i väntrummet till labbet och den behöver man ju inte oroa sig för , det är alltid kö till labbet! 
I dag fick jag vänta 40 min  ✔️

2) Kalles nybesök på capio psykiatri vuxen enheten för ADHD 
Han fick en jättegullig läkare , allt var bra och mediciner skrevs ut 
Han kallas nästa gång om 6 mån men då går han själv ✔️

Nu är jag hemma en snabbis men har nästa möte i Handen 13.30
Och 15.30 ska jag träffa min brukare, vi ska spela bowling 
Full rulle 

 Ha det fint // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0