Skäggiga damen

 
Omg !!  jag ser ju skit dåligt. synen blir sämre och sämre.
 
I kväll fick jag en chock när jag hade glasögonen på mig i badrummet.
Fy fan....... säger bara skäggiga damen
Varför säger inte folk som jag umgås med att jag har massa fjun/hår på hakan & i ansiktet mm.
Jag fick typ panik.
Nu har jag ansat, noppat och pincett:at fejset.
Jag har gjort ansiktsmask och badat.
 


En sak till jag upptäckte är att jag borde ha glajjorna på mig när jag städar. Jag hittade massa fläckar etc. som jag inte ser annars. Operation städning på RIKTIGT blir till helgen om det finns energi.
 
Just nu har jag noll energi för det är en sak som stör mig, ett besked vi inte får svar på och i morgon vid den här tiden vet jag förhoppningsvis lite mer.
Det handlar om ett viktigt möte i morgon och till det möte måste man ha med sig massa papper/handlingar och vi saknar det viktigaste pappret så jag vet inte ens om mötet blir av.
Jag berättar mer om jag får ork och när jag får veta hur hela karusellen slutar .
 
Nu säger jag god natt, jag har inte sovit bra den senaste veckan och i natt blir det nog ingen skillnad, 1000 tankar hit & dit
 
     sov gott // IA ❤️

Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas det går bra. ❤️

2016-02-23 @ 21:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0