Tack Max



   Love Maria 

Kommentarer
Postat av: Annica

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2016-02-14 @ 19:01:43
Postat av: Therese

Haha ja jag känner mig rätt cool. Vet ju inte ännu vad som komma skall haha. Fattar att det kommer göra ont men fattar nog inte hur jävla ont det gör att föda barn ännu!

Den kontakten du har med dina söner är det jag drömmer om att ha med mina barn sen, tycker det är ett fint kvitto på att man är en bra mamma.
Ni är himla fina med varandra.

Nu hoppas jag på bebis ikväll/i natt!
Kram

Svar: Tack ❤️❤️❤️
Jag hoppas oxo
Nyfiken
PS
Jag gjorde din tonfisk i kväll
Så jäääääkla gott
Pallar inte blogga i dag
Är lite nere men ses på blogg i morn
Kram
Maria Höglund

2016-02-15 @ 18:35:19
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0