The Martian

 
Vi har tittat på film i kväll
                                                            The Martian
 
 Jag missade lite av filmen i början men jag kom in i den på en gång och jag gillade filmen...
Spännande & bra.
 
Jag har precis tittat på Farmen och När & Fjärran.
Farmen är skitbra just nu för jag älskar denna veckas storbonde, grym tjej & skinn på näsan.
När & fjärran gillar jag också, jag gillar reseprogram och jag super diggar Steffo & Jenny
 
Det var
Jenny och Steffo  (Italien)
Camilla Läckberg och Simon sköld, (Rio de Janeiro ) Hm...... deras kärlek är jättefin men Simon är inte det minsta manlig så jag hajar inte riktigt vad hon ser hos honom...Lite små töntig och pipig röst.
Dolf Lundgren (LA) som jag tycker är en cool kille.....
 
 Nu dusch & Natt Natt
Ps. vilket väder vi fått........
 
              
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Håller med om Farmen!! Hoppas hon väljer Lina eller Camilla till första kämpe nu! Och att hon rör om i grytan lite denna vecka. Kommer bli en spännande vecka tror jag!
Vi tittade också på När och Fjärran. Älskar också Jenny och Steffo här hemma, så härliga att se på. Kul med eget vin också! Och Jaaa Simon hahaha. Alltså.. Så omanlig och pipig så jag dör! Skiter i deras åldersskillnad för kärlek är kärlek och man ser att de är lyckliga tillsammans men han är ju såååå pojkaktig med sin lilla kvinnoröst haha

Svar: Håller med. Kram på dig. Nu får lillen titta fram Kram
Maria Höglund

2016-02-02 @ 15:20:41
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0