Varning för mens snack


Läs inte om ni är känsliga !!

Jobb i dag med, vart lite off i dag, det började med att jag hade svin ont i magen i morse på kontoret, smärtan kändes bekant men inte vardag om man säger så,  
helt plötsligt känner jag att jag får en störtblödning .... WHAT???

Jag har inte haft mens på 18 år

Med korsade ben tog jag mig in på toa och det var hur mycket B som helst i toan 
Äckligt och smärtsamt 

Ok 
Jag har fått tbx min mens 

Skälet till det är att jag glömt tagit min p-spruta
Jag tog min sista spruta i september och jag skulle ha tagit en ny i början av januari  så här är resultatet av den missen 😡😡
Slarv Fia 

Dagen flöt på bra , när jag skulle gå hem så påminnde Kia mig om nycklar som jag har en tendens att glömma i låset på kontoret när vi båda är där för när hon sitter kvar inne på kontoret så behöver jag inte låsa dörren och därför sitter dom kvar i dörren  😜

När jag promenerar hem så får jag en till störtblödning  och samtidigt kommer jag på att jag glömt min lur på laddning på kontore , men va fan..... Inget läge att vända och hämta 
Suck 
Ja ja allt löste sig men nu är jag tömd på energi och järn 
Hahaha 

   Ha det bäst / Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0