01-01-16

Första dagen på året är snart slut
Ungdomarna åkte nyss hem till Micke 
Dom lanar och sover där i natt!

Jag har mest pulat hemma och tvättat
Massa lakan från allas sängar mm

På söndag tänkte jag ta ner julsakerna och funderar på att köra brunt i köket, 

Fråga:
kan man ha bruna gardiner i köket ??

Nu är jag trött på julen förutom
Min söta gran, den är svår att skiljas ifrån 😀😀🌲🌲

Annat da!
Jag har pratat med Max på Skype 
Kul att prata med honom, han mår så bra och trivs med sitt semesterliv
Kul 
I morgon kommer Sandras kompis Nomi ner till gänget i Thai ,  kul 

Här kommer några bilder som han skickade i dag ❤️❤️❤️















            Härliga bilder 💋💋💋

 Hoppas alla ni har haft en bra dag❤️

I dag går mina tankar till min fd ungdom som fick bebis i går på nyåret 🍾
Dom la upp såna fina bilder i går på bebis men tyvärr slutade bebis att andas i natt och vart medvetslös och nu önskar jag och hoppas av hela mitt ❤️ att bebis vaknar till och blir frisk , håller allt jag har 

Och mina tankar går till deras familj 😒😒😒

   Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Annica

Håller tummar och tår för lilla bebisen 😔❤️❤️❤️

2016-01-01 @ 21:15:29
Postat av: Therese

Nej men usch vad hemskt med bebisen!! Hoppas den klarar sig!
Härligt med lite somriga bilder från Thailand!
Kram

Svar: Fortfarande ovisst
Maria Höglund

2016-01-02 @ 16:43:00
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Medberoendee

Neeej men uuuusch...
Hoppas det slutar väl med bebisen!

Kraaaam!

2016-01-04 @ 13:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0