Ego pix och hår

Jag är ju så jäkla sugen på att ändra min hår färg
Vill gå mörkt igen typ brun/svart och förmodligen lugg
 
Jag har fått för mig att jag inte får göra något med håret förs jag gått ner 4 kg. och det går ju sådär eftersom jag bara tappat 0,8och inte bantar utan bara promenerar.... men den som väntar på något gott heter det ju....
det kan ju ta tiiiiiiiiiiiiid
 
                              Här är några pix där jag e hyfsat nöjd med håret
 
 
                                 slingor
 
                                Inte denna frippa men gärna denna hudfärg hahaha
 

             gillar den mörka färgen jag har här på bilden.....
 
Det här med hår asså........
 
God Natt mina vänner / Ia
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Haha vad sjukt, fick världens känsla från förr när jag såg sista bilden, när jag ser dem kommer jag verkligen ihåg att det var kring då jag började läsa din blogg haha! 😂
Annars tycker jag slingorna på första bilden var asfint! 😊😊👍🏼

Kraaaaaam

Svar: tack gumman
Maria Höglund

2016-01-21 @ 21:40:50
Postat av: Therese

Sista bilden med mörkt hår är finast tycker jag 👍☺️
Äh äta bör man annars dör man! Så det så! Och pepperoni-pizza är ju jävla gott!!

Svar: sant och tack
Maria Höglund

2016-01-21 @ 21:58:00
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Susse

På sista bilden passar du så bra i. Färgen, längden o själva frisyren =)

2016-01-22 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0