Fick en lista och svarade.

Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja? Dallas i familjen Ewing tror jag

Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?  jag  hade velat ligga på en strand någonstans.

Vilken är din bästa danslåt? Oj, vad svårt... Gärna discotechno

Vad tycker du om ordet hen? Tycker INTE om det.

Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra? älskling, det står någon i trädgård med en motorsåg  jag går ut och frågar om han vill hjälpa oss med träden, HALLÅ HALLÅ...  tv reklam, tycker den e rolig.

Beroende av? resa, familj, vänner och god mat

Vad får du oftast komplimanger för?  att jag är en väldigt bra och snäll människa och mina gröna ögon (inte min kropp)

Hur ser dina morgonrutiner ut? Vaknar tidigt, tar en promenad med Sune, frukost, dammsuga och bädda rent.

Vad längtar du efter? Värme, att bada i turkost saltvatten

Vad finns alltid i din handväska? Pass, plånbok, miniväska med massa nödvändigheter som värk tabletter, läpp syl, spegel, pincett, tändstickor (som jag använder efter man gjort nummer 2 hemma hos andra ) hahaha mm.

Artist ? just nu älskar jag Miriam Bryant och Andreas Kleerup

Låt av artist ovan ? så länge skutan kan gå

Bok? alla slags självbiografier

Film ? Deer hunter, taken 1, ps I love You.

Mat ? Älskar mat FÖR mycket, så nästan allt. Det jag suktar efter nu är peperoni pizza på pizza hut

Godis? föredrar kaffebröd och chips

Dryck ? Coca Cola Zero

Klädesplagg ? mycket mjukisbyxor just nu och min varma vinterjacka.

Serie ? Blood & oil på 5:an (ny serie) och alla reality program om lyx fruar mm.

 

       Ha en fin Söndag fm. / Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0