Fredag 8/1

 
Hej och Hej fredag.
För mig känns det inte som fredag eftersom jag ska jobba i morgon men njuter av min Fredag ändå.
 
Jag har fått mycket gjort i dag.
städat
tvättat
rusta
apoteket
handlat
hämtat jobb posten
promenerat
 
Jag rotade fram lite mat i kylen, det fanns torskblock så jag gjorde en fiskgryta på det jag hade hemma.
           Det vart gott.🍴🍴

 
 
I kväll blir det liggläge, känner av halsen lite men hoppas det stannar där, det började lite i går kväll och det känns mest på kvällen då jag blir trött,
 
     Nu ska jag inte tråka ut er med massa text / Hopas ni får en fin helg
                                  Love IA
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Mmm ser gott ut👍🏻

2016-01-08 @ 18:15:09
Postat av: Therese

Håller med, såg ju jättegott ut!
Ha en skön freda trots jobb i morgon :)

2016-01-08 @ 18:28:29
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0