Hårpanik / Lugg

 LUGG IS THE SHIT
 
Nytt år, nya möjligheter, nya händelser och jävligt fult hår just nu.
 
Nu är jag så trött på mitt hår, Jag har ca 2 cm utväxt och olika nyanser i håret.
Panikkänsla..
What to do ? 
Jo ha tålamod.
 
98% av min tid så har jag håret uppsatt i tofs så jag funderar starkt på att klippa lugg nästa gång bara för att göra en riktig förändring och då kan man ju oxo ha uppsatt.  nu har jag haft page så länge,,, men jag vet oxo hur länge jag väntade på att håret skulle bli jämnlångt så det är lite klyvet att klippa lugg
 
                                                       Inspiration bilder.
 
 
 
 Jag kommer att vänta till våren och fixa mitt hår, dels för att det är en pengafråga och dels för att det är skoj att bli fin till våren. Det lutar åt lugg och brun/svart hår, alltså åt det mörkare hållet. snyggt till mina grön ögon och förhoppningsvis lite färg i ansiktet när vårsolen tittar fram så nu får jag se fördjävlig ut  i håret i  3 månader till men sen så...

Är det fler som har hårpanik just nu ???  Är det en Januari grej ?
 
    Love Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åå lugg är bland det finaste jag vet, har haft hellugg i flera omgångar men ledsnar alltid pga att jag har självfall och då måste platta osv och det blir aldrig riktigt så fint och platt som jag vill... Behöver du inte platta så tycker jag du ska köra, det är ju så fint 💇🏼

Svar: Tack tjejen
Maria Höglund

2016-01-06 @ 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0