JAPP

Kolla vad vi hittade på Ica, Marabou Japp, Jag älskar Japp så det kan bara inte bli fel. Älsklingen ville också testa så vi köpte en, Jag smakade 2 rutor och fy fasiken va god den var.
 
                Den kanske har funnits länge, vad vet jag ?
 
                              Har ni testat den ???
Jag skulle lätt kunna vräka i mig hela kakan men det får vänta till nästa helg..... Gott Gott på helgen.
 
 
I morgon ska jag till Capio och dr, det var ett tag sen så nu är det dags, det är så jäkla jobbigt med tider där.
förra gången avbokade jag och då får man vänta 2-3 månader igen på en ny tid.
Så i morgon måste jag gå.....



 
På Torsdag ska jag dit  igen med Kalle, då blir han inskriven på vuxenenheten och jag ska med 1:a gången.
denna vecka är det jobb på FT  och möten & dr hit & dit och sen har jag min brukare också denna vecka.
 full rulle alltså.
Hoppas ni får en fin ny vecka.
 
               Love Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh den där har funnits några månader. Sååå god! Min Favorit Marabou är alla med nötter i haha :)
Japp skönt med ny månad i morgon!! Innebär att lilleman kommer komma i februari om han nu inte får akutbråttom ut idag men det känns inte som så!
Själv ligger jag på soffan och släkollar på komedier idag. Bara laga mat låter jobbigt just idag! Sån dag du vet? :)
Kram

Svar: Haha om jag vet
Ibland hatar man matlagning
Kramiz
Maria Höglund

2016-01-31 @ 15:09:23
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0