Kvälls ryck

Vart lite rastlös på kvällen trots att jag var dödstrött men jag drog i 6:ans växel på något sätt, jag skulle bara plocka in disken och vattna blommorna i köket och det slutade med dammning av alla rum utom Kalles , drog bort spisen och skurade bakom , tog bort disk stället på bänken och skurade under den, jag torkade alla fönster brädor och skurade hela badrummet plus badkar 
, i morgon blir det att skura golv och tvätta / klart ✔️

På fredag ska jag gå till nagel salongen , jag har bestämt att ta bort materialet  och bara lägga gel lack och köra med korta naglar ett tag , få se hur länge jag står ut med det 
Hihihi

Nu blood & oil på tv och sen attackera kudden 💤💤
Maria ❤️❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0