Lista

 
Satt hemma i dag och gick igenom lite jobb på FT  med mig själv.
Jag gjorde en lista på Sånt som ja vill ta tag i . sånt som jag alltid  prioriterar BORT eftersom det jämt händer massa annat.
Jag måste Bla. få iordning på alla pärmar
rensa pärmar och gå igenom ungdomspärmarna och papper över lag
ringa samtal
Fixa  kommande aktiviteter och planeringar
Dec högen
mm
 
 
Finns lite att göra när jag är tillbaka som vanligt  på Måndag .
Längtar  efter rutiner igen även fast det har varit skönt att styra över sitt eget jobb dessa mellandagar.
 
Jag kommer jobba  med andra jobb Torsdag, fredag, lördag och söndag  den här veckan så nu ska jag njuta av Onsdagen
 

       Vad ska ni göra i morgon ???? 
 
            God Natt Maria

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag ska göra samma som idag antagligen, inte ett skit haha. Nej men tvätta en maskin till och kanske handla. Och äta sockerkaka!!! 😘😘

Svar: Låter bra
Maria Höglund

2016-01-06 @ 00:38:39
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0