Mig själv

 
I dag tog jag tag i mig själv efter jag kom hem från  jobbet.
Jag har noppat bryn, klippt naglar, rakat ben, peeling, ansiktsmask i samband med ett långt varmt bad.
 skönt.
 
Till middag vart det lövbiffsgryta, pasta och rivna morötter. Mumma
 
Jag ska lägga mig tidigt i kväll, jag ska jobba med mitt KP uppdrag i morgon, Jag ska hämta i V-H och sen ska vi in till söder på bio mm, syrran ska ha Sune.
 
           
Nu chill framför tv några timmar innan Natti Natt
 
   
                                   GOD NATT / IA
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Ibland måste man ta tag i sig själv också! :)

Svar: 👍
Maria Höglund

2016-01-06 @ 21:15:55
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0