Min boa

Jag har nog världens bästa boa just nu (Peter)
Fastighetsskötare
 
När man har ett problem i Lgh så ringer man felanmälan hos förvaltaren ..
I dag ringde jag om stopp i diskhon och avlopp i badrum.
hon på felanmälan ger en tid direkt där boan ska komma hem till en.
 
Jag fick tid på Måndag 8.30...... 
 
Men redan i dag så ringde det på dörren, då var han snäll och klämde in mig innan helgen . Tackar
och sen när han  kollade i mitt badrum så sa han att jag skulle boka honom igen nästa vecka så skulle jag få ny tvätt ställning och dusch hållare också
Tummen upp.
Nästa gång han kommer ska jag ge han ett gott vin och mycket  kred.....
 
                         
Avslutar med dagens bild på Mäzzi.... Saknar min kille sjukt mycket......

 



               Paradis 
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Therese

Åååh man blir ju avis när man ser alla paradisbilder!! Längtar tills vi ska ut o resa igen, denna gång med en liten lilleman :)

Svar: A vem längtar inte ❤️
Maria Höglund

2016-01-09 @ 12:01:21
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Medberoendee

Ååå vad skönt när något flyter på sådär bra nångång! 👍🏼👍🏼

2016-01-11 @ 19:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0