Morgon fix

Tog en PW till jobbet i morse 
Det tog ca 1 timme, väl på jobbet så vart man glad av att kliva in på mitt kontor , min söta chef hade möblerat om och fixat ❤️ jättefint 






         Tack till dig / er ? ❤️

Fick en del gjort på jobbet men det som jag helst vill fixa vart inte gjort, i övrigt blir man bara förbannad när man kommer till huset för det ser alltid ut som skit! 
Disk i diskhon fast vi har diskmaskin
Disk och skräp i vardagsrummet 
Allmänt skitit 
Är så less men jag försöker bara skita i det men det är skönt att få spy galla här 😡
jag var tvungen att städa upp massa kaffefläckar och smulor och en helvetets massa salt överallt tror jag ?

Från nästa vecka så tror jag att jag kommer slänga upp all disk i ungdomens rum

Nu har jag förstått att 
En fiskmås hade varit lättare att lära 😡

Nu är jag hemma igen och har satt på en kastrull med grönsakssoppa 





 Lilla moroten , 😜😜 den till höger är normalstor ...

      Ha det fint / love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0