Nya men gamla plagg

Operation gå igenom en av mina kläd garderober vart det  i dag ! 
 
Det var en glad överraskning 😜
Jag hittade 7 par byxor och 3 tröjor som suttit tight tidigare 
Så nu fick jag lite nya fast gamla brallor att använda 👍
 
Jag har sköljt upp allt för det luktade instängd garderob om kläderna 
 
Nu behöver jag inte köpa nya byxor på ett tag, det är toppar och ett par skor jag skulle behöva köpa framöver 
 



 




Jag ska ta den andra garderoben i morgon
Kattis, jag har en påse med kläder till dig
Kram Maria 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh
Vad du e gullig 💕💕

Svar: ❤️
Maria Höglund

2016-01-24 @ 16:18:10
Postat av: Medberoendee

Åå alltid lika kul att hitta kläder man typ "glömt bort"! 😁

2016-01-25 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0