Onsdags

Hej
Helt slut tjej här 😒
Startade morgonen med en promenad med Sune på 40 min, sen hem och duscha killen för han blir så jäkla skitig ute nu 👎👎

Sen vidare till Haninge c för att kopiera nycklar och sen till jobbet 

På jobbet vart det fix och matlagning 
I dag gjorde vi en pasta sås med lax och paprika & chili sås med vitlök 

        Det vart jätte gott 


Jag har lite stress mage för min jäkla skrivare funkar inte på jobbet och jag har typ 1000 underlag och saker jag måste skriva ut , vem kan hjälpa mig ???  Någon frivillig data själ ???

Sen när jag var klar så handlade jag på Konsum och promenerade hem till Sune för att sen gå ut med honom
Så det har promenerats en del och det känns , jag är mör!

När vi kom hem så var det dags för tvättstugan , missade tvätt tiden i måndags så jag har massa tvätt 

 Ska fortsätta nu /  ha det Maria ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0