Rescue from the Hart

 
 Rescue from the Hart ...
 
är en organisation som räddar hundar, dom gör ett fantastiskt jobb.
Jag brukar titta på videos från deras fall och det slutar alltid med att tårarna sprutar, först för att det är så jäkla fruktansvärt att människor kan göra så här mor djur/hundar
 
oftast så lyckas dom hjälpa hunden till ett nytt värdigt liv.....
och då grinar jag för att det slutar lyckligt.
 
Hjärtskärande.
 
Ja har nog skrivit det förr, Jag är mer känslig och blödigare när det gäller empati för djur än för människan.
Om jag skulle vara  rik så skulle jag skänka massa pengar till såna här organisationer och själv jobba med det på heltid.
 
Det finns massa bra organisationer som brinner för hundar..... Me Like
 
        Love Ia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0