Skaldjurssoppa

I dag lagade FT,  Jim och Kattis en helt suverän skaldjurssoppa - receptet kommer från jims pappa 
Det var med
Purjolök
Vitlök
Tomatpuré 
Vitt vin
Grädde
Saffran 
Fiskbuljong
Musslor
Lax
Räkor

Jag kan ha glömt något då jag inte har receptet här hemma 
Men det var gudagott 
Jag tog 2 stora tallrikar med finncrisp till 🍴🍴
         Tack gänget 





 Självklart var våra fyrbenta med i dag 




 
Vi har även hunnit med massa annat, tömt ett rum till en ny boende och tagit emot massa saker och lite städ och pappersarbete

På min morgon promenad ( 7 km) så gick jag förbi postlådan ✔️check 

I morgon blir det mer jobb plus jobb med min brukare på em 
Full bulle //  love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0