Söndag

        Fix dag
Jag har gått igenom skafferi och kylarna. Jag har rensat ut gamla datum, kollat vad jag behöver köpa hem.
Ställt saker i ordning som tex. baksaker på en hylla och knäckebröd på en hylla osv. Ja ni hajar.
 
Jag ha pantat burkar och gjort mat på sånt som går ut i dag, Bla. en kasslergryta.
Jag har pulat lite i mina smyckes och sminkväskor, jag har rensat bland medicinerna
Ja lite småplock helt enkelt.
 
Kalle blir kvar hos Micke en natt till (3:e natten) så här är det lugna gatan.
I morgon ska jag storhandla och träffa min barndomsvän Reneé på lunch.
 
  Snodde en gullig bild på Ludde bus från Nyår.

   Hoppas ni har haft en fin Söndag / Maria
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad skönt att ha en fixar-dag! Det vill jag ha varje dag men energin min tar så snabbt slut nu så hinner aldrig med allt jag vill fixa.. Får ta lite i taget helt enkelt!
Julen är väck här hemma nu också, älskar att sätta upp allt inför julen men skönt när det är över och man får plocka ner allt igen haha.
Ha en härlig söndagskväll! kram

Svar: Desamma tjejen
Trodde du fått värkar då jag inte sett dig på bloggen idag
Kram
Maria Höglund

2016-01-03 @ 19:39:03
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0