1:a kräftorna

När jag var i Bulgarien så vart jag så sjukt sugen på kräftor
Jag frågade om Sandra ( min svärdotter) ville komma över och käka kräftor i går lördag , självklart ville hon det ! Syrran och Max kom också över och sen kom Kalle efter jobbet så det vart en mysig familje middag med kräftor och massa tillbehör
Jag och Sandra åt 1 pkt var
Jag köpte vanliga turkiska kräftor , dom var goda men väldigt små så egentligen var det bara stjärten som åts och så sög man på magen såklart , span är ju godast

Vi surrade och skrattade , Sandra och jag har samma sjuka humor

Trevlig kväll

I dag söndag blir det tvätt, ÖB och koka lite soppa
Ha en fin dag

Bildbomb nedan
// Love IA

Massa kärlek / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0