Bok nr 2

Jag har lärt känna författaren Birgitta Andersson.
Vi träffades pga. olika samtal och mail hit och dit...
Jag bjöd in henne för att föreläsa på vårat jobb och vi har haft några lunch dater på stan tillsammans med Kia och Gunbritt +  jag och Birgitta även kallad Blondie.
 
1 a boken hon skrev var Blondie, den handlar om hennes liv som missbrukare och hennes tuffa uppväxt.
 
 
 Sån himla bra bok, läs den....
 
I dag började jag läsa hennes nya bok som heter Lustans tivoli och jag har kommit till kapitel 12
 

   Den är redan spännande.....
 
//  Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad häftigt! Jag ÄLSKAR Blondie! Länge sen jag läste den men jag minns den än!
Ha en fin helg fina du! ❤️
Kram

2016-07-01 @ 19:40:12
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0