Film x 2

Hej
I dag är ingen topp dag , mår skit men rastlöshetens morsa tar över min kropp och jag kan inte bara ligga 😩
Promenad till jobbet på fm , på vägen dit
Träffade jag Max och Sandra en liten stund och när jag kom hem så kollade vi på Jason bourne The ultimatum på tv:n och nu på kvällen var vi på sickla och tittade på nya Jason bourne , så himla bra 👍👍 , action när den är som bäst 👍
Nu värker hela kroppen och vänster öra och halsen är tjock
Ja ja
Vila får man göra när man dör

Nu har hundarna somnat på en varsin sida av mig och Kalle har åkt till stan för att gå på club 🍾🍾

Nu ska jag crascha / god natt 🍴🍴


Kommentarer
Postat av: Tina

Krya på dig!

Svar: tack
Maria Höglund

2016-07-30 @ 00:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0