Hemma igen

Hej
Vilket dygn
På tisdag morgon klev jag upp kl 6 och kl 20,40 blev vi hämtade på hotellet för att åka hem till Sverige
Självklart var planet trasigt och behövdes bytas ut till ett nytt plan så det vart 2.1/2 Tim försenat
Vi landade kl 3.30 på Arlanda men sen fick vi vänta på bagaget nästan 45 min
Vi var hemma i Haninge vid 5 tiden
Men då var jag uppe i varv så då körde jag bara al in
Behövde städa. Tvätta, handla, Apoteket mm
Vid 18 tiden var jag helt slut 💤💤
( onsdag)
36 Tim senare 😩
Kl 20 tvärsomnade jag och vaknade 5 i morse, 9 timmars sömn
Skönt ! Jag är fortfarande trött på ett skumt sett men i dag blir det jobb 😀
Vi hörs senare vänner
Love M

Det var lite ledsamt att säga hej då till yulian men vi ska ses igen har vi bestämt

1:a middagen som önskades i Sverige vart mina goda ljusa smöriga pannkakor
Och snäckorna och stenarna jag tog hem från Bulgarien hamnade på brickan på balkongsbordet
Puss & kram Maria


Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Vääälkommen hem!
Läst din blogg hela den här veckan men har inte orkat kommentera då jag varit såå trött på kvällarna! Tycker det är extra kul att läsa när du är på resande fot😊😊
Verkar som ni haft det bra! Och fyfan vad skönt att ni kom iväg! ☀️☀️
Trist med hemresan och det trasiga planet och skit! Vilket bolag åkte ni med?
Jag fattar inte varför jag alltid (Peppar peppar) har tur med mitt bagage, har alltid varit bland dom första att få väskan alla fyra gånger haha 😂

Treeeevlig helg duu & kraaaam! 💜

Svar: vi åker med ving. Jag är mestadels nöjd med dom.Kram
Maria Höglund

2016-07-22 @ 20:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0