Semester,fix och sista minuten

Hej godingar.
 
Förlåt för dålig uppdate men har fixat hela dan,
 
Vaknade 6.30 och började morgonen att kolla jobb mail och SMS:s från ungdomarna men det var blankt,
A just det jag har ju semester och ungdomarna vet att jag ska vara ledig ett tag.
 
Jag har haft en kanon helg ute hos brorsan i Vaxholm men i dag började semestern på riktigt - skönt att slippa ställa klockan en måndag morgon.
 
Jag har saknat Zappa som sjutton i dag, tomt som sjutton och jag har gått från 4 hundar förra helgen till 0 just nu.
Min syrra har nämligen tagit Sune från 16.00 i dag för jag har hittat en sista minuten resa och jag drar från Sverige i morgon....
Ååååå så Nice, Avkoppling på hög nivå att få lämna vardagen och alla saker som stressar mig här hemma.
 
 I dag har jag:
 
varit hos barnmorskan för utskrift av P-spruta och besiktning av muffen
Handlat
tvättat
packat
städat
apoteket
pantat burkar
jobbat med undersökningar
varit hos syrran och lämnat Sune och hon har målat mina tå naglar
lagat lite mat till Kalle kommande veckan
noppat mina bryn
skalat räkor till kvällens middag
 
a listan kan göras lång
Max var här och surrade en stund och nu ska jag ta en dusch.
 
      Va rädda om varann /  Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Å vad kul! Vart ska du/ni åka?

Svar: Bulgarien
Maria Höglund

2016-07-11 @ 20:18:36
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Tina

Härligt att komma bort från vardagen,ha en riktig trevlig resa!

Svar: tack tjejen
Maria Höglund

2016-07-11 @ 23:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0