Sista dagen & kassan

I dag har vi promenerat och promenerat , vi har haft det molnigt så det var inte så varmt 👍
Henning hittade en fin linne skjorta
( kortärmad ) till bröllopet och jag hittade också en rolig sak att ev ha på mig men vet ej vad det blir för kläder så den kanske inte passar , vi få se
Så fort jag får lön blir det jakt på något att ha på sig, alltid svårt att hitta något när man väl måste , måste kolla lite med bröllopsparet vad som är ok att ha på sig ???
Det är ju party fest / bröllop så man vill inte gå den stela vägen
Ja ja
I dag tömde jag det sista på kontot så det blir att leva på det som finns i frysen till den 26:e
Mindre skoj men vi vill inte snåla på
Semestern 🆘🆘

Vet ej vad som finns kvar i frysen hemma för Kalle sa att 4 kompisar har sovit och ätit hos honom denna vecka
Hm
Spännande 😂😂

En bra dag i dag och nu är vi på rummet och ska packa allt
Tidigt i morgon bitti landar vi på Arlanda ✈️✈️

Nästa gång jag skriver här på bloggen så är jag hemma igen
Tjoho
Maria

Dagen lunch , världens godaste pizza
👍
Hej då vänner / Maria


Kommentarer
Postat av: Susse

Din syster som var me på allsång på skansen ikväll?
Tyckte de var nån jag kände igen från din blogg =)

Svar: stämmer
Min halv syster
Hon är ett fan av allsång haha
Maria Höglund

2016-07-19 @ 20:37:44
Postat av: Tina

Mums vad pizzan såg god ut:)Så underbart fint det där berget är:)Välkomna hem till sverige igen!

Svar: Tack tjejen
Maria Höglund

2016-07-19 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0