Torsdag i Flen

Hej
I går torsdag var jag super hängig men mamma och jag tog en promenad på 2 timmar och sen vart det fler promenader såklart , när vi väl var hemma så började mamma baka mina favorit frallor , det är barndomsminne det....😀

Varma frallor med smör och kaviar , sådär alldeles frasiga och perfekta
Jag hjälpte mamma att slänga lite grovsopor mm

På kvällen vid 18 tiden så bestämde vi att vi rullar hemåt , jag mådde inge vidare, sprängande huvudvärk och hals & öron ont
Sagt och gjort så kom vi hem vid 19.30 tiden
Jag tog en dusch och sista promenaden med hundarna och slängde i mig en alvedon och penicillin för örat och gick och la mig , vaknade 11 timmar senare

I dag är det fredag och jag har precis kommit in med hundarna , H tog dom kl 5 i morse så det var ingen stress att få ut dom
Nu ska jag äta mammas frallor , jag fick med mig hem
Tjoho för det

I dag blir det vila och i kväll ska vi gå och se nya bourne filmen
Hoppas eran fredag blir fin
M

Jag har ätit och hundarna har ätit
Love Maria


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vilka goda frallor!
Ja vi skulle till Gbg egentligen men Johan var tvungen att jobba idag och på söndag, plus att vår Gbg-reskassa gick till bilen när vi servade den😒 Ibland räcker inte slantarna till..
Får ta det en annan gång helt enkelt :)

Svar: Tyvärr är livet hårt
Maria Höglund

2016-07-29 @ 11:20:34
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Tina

Smarrigt med hembakta frallor:)

Svar: Aaaaass super gott
Maria Höglund

2016-07-29 @ 11:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0