Vår Fredag

 
Hej !!
 
Hur har er Fredag  varit ?
 
Min har varit bra, promenerat mycket med hundarna, Bla. gick vi till Handen fram och tillbaka , Kalle skulle köpa ett par lurar så vi gick med.
 
Hundarna fick springa lösa på ängen, dom har fått pannkakor eftersom H & K ville ha det till middag.
 
sen har jag bara småpulat hela dan och läst bok.
 

                  Vi väntar på Kalle medans han är i Haninge C
 
 
                         springa på ängen
 
 
                   Stekte ett gäng pannkakor
 
    Den här blicken alltså !!!    får man en pannkaka eller ????
 
 Kalle är på fest , en klasskompis till Lilleman har hyrt Vega barens stora lokal  för fest
 
Vi ska bara ta  det easy hemma , i morgon kommer brorsan hit med sin hund Zappa.
 God Natt // Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Åå myysigt med alla hundar!

Hahaha i Vega var jag och bada bubbelbad i vintras, det är där Victor som jag umgicks mycket med i några månader är uppvuxen 😆

Trevlig helg Maria! 😊😊

Svar: Desamma
Kram
Maria Höglund

2016-07-01 @ 21:22:01
Postat av: Tina

Gott med pannkisar!

2016-07-01 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0