Dagen 7/6

Hej på er 
Hoppas ni mår bra? själv är jag dödstrött och ont i magen , magen beror på maten - massa grädde & lök 
Det är uppror i magen 
Misslyckades totalt med maten i dag, detta tack vare den rivna osten jag hade i . Osten hade nog legat för länge i kylen så den blivit stark och luktade typ fotsvett / bläää 
😂😂
Jag lyckades rädda Maten litegrann men inte tillräckligt för att jag skulle njuta 
Den smakar inte som den doftar om man säger så ....

Sommarlov ☀️☀️

I morgon går Kalle på sommarlov , ååå vad avis jag är, tänk va skönt 
Men Kalle ska ju jobba i sommar och i fredags var han på en jobb intervju och fick det jobbet också så helt plötsligt har han 2 jobb 😂😂men jag hoppas han får ledigt litegrann emellan passen 😜

I dag hade Nova skolavslutning och lov från och med nu 👍
Och Oscar är på skolbal i kväll och får också sommarlov i morgon 
Önskar er alla ett skönt sommarlov 




                Fina  Nova 




       Oscar på väg till balen 👍
I kväll blir det lugnt här hemma , orkar inte lyfta ett finger 
Go kväll /  Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0