Glad midsommar

Vaknade 4.50 i morse 
Skit natt
Jag bor ju på nedre botten precis ovanför porten och hela jävla natten och morgonen kommer det bilar som hämtar  och lämnar folk, folk har packat sina bilar för semester mm
När folk släpps av så öppnar dom bildörrar med hög musik och motorn står på och sen ska det pratas en kvart innan dom drar 
Det har klirrats med system påsar mm
Sovit totalt 5 timmar i natt
Suck 
Trött tjej 

Jag har huvudvärk och mår illa igen 
Nu har jag mått illa i över 1 vecka till och från , kanske har med mitt mående att göra 

Ja ja 
Nu ska jag ta ut Sune och fixa lite , vid 2 tiden ska vi över till  Sandra och Max i vendelsö 


           Puss och kram på er 
( bilden fixad av snap chat ) 🌸🌸🌺🌺



Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas ni får en riktigt bra midsommar nu trots dålig sömn ( även om jag tycker 5 h sömn låter väldigt mycket haha)
Kram ❤️ Therese

2016-06-24 @ 09:21:21
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Susse

Glad Midsommar!!

Svar: Tack ❤️❤️❤️
Maria Höglund

2016-06-24 @ 09:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0