God morgon onsdag

Precis duschat och ska gå hemifrån vid 8 tiden 
Jag hann inte blogga i går 
Full rulle hela dan

Jobb, fixade hemma på plätten med vattning , rensade ogräs och vattning  mm😃 träffade barndomskompis mm 
Förresten:
Kia , några av jordgubbsplantorna blommar 🙀🙀😃/ 👍

Det roliga som hände i går var snabb träffen med Renee
 ❤️Renee mitt hjärta❤️
Vi träffades ca 1.1/2 timme innan hon skulle gå på sitt jobb pass, vi hann gå igenom 

Familjen 
Kärlek
Åderbråck 
Midsommar 
Svartsjuka
Resor/ semester 
Bröllop 
Mode
Botox
Fillers
Vikt
Kärlek till varann , vi säger alltid fina saker till varann, det bara blir så haha 

Ja som ni förstår så pratar vi verkligen om allt och det går snabbt haha 
Min fina Renee ❤️❤️❤️

 Nu är det jobb, jag tror vi får besök av en gammal ungdom i dag, kul😃
   // tjoho Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0