Hundar x 4

Snart så blir det fullt hus här hemma med hundar. Jag älskar det så för mig är det sommar lugnt.
Det ända som blir är att man är lite begränsad för vad man kan göra på dagarna men det får bli långa promenader i skogen och mys på plätten och i Vaxholm.
 
                       På Torsdag kommer dessa 2 tjejer
 
 
     Bella och sessan ska bo hos mig tills på Söndag
 
och på Lördag kommer Zappa, brorsans hund. Min bror ska åka till Kroatien med familjen så jag ska ha Zappa till den 10/7.
 
 
Jag kommer vara hemma några dagar och sen kommer jag vara i Vaxholm några dagar.
 Sune kommer ha mycket att stå i. Hålla koll på sin lilla flock.
     Nu säger jag go kväll / IA
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0