Illamående

I torsdags lämnade jag Sune hos syrran och surrade med henne och kramade henne 
På natten till i går blev hon jätte Magsjuk ....
I går kväll när jag var på konserten så började jag må illa men jag trodde det berodde på lite mat intag och alkohol och under natten kände jag typ obehag i magen 

Sista vägen hem från Göteborg började illamåendet igen och jag har lite ont mitt i magen 
Typ magsjuke känsla så hoppas hoppas inte det bryter ut på mig nu 
Jag har fobi mot magsjuka och kräkningar 
Usch
Jag är sjukt trött just nu , ska passa på att ta en promenad med Sune om det skulle bryta ut något skit 

 Bloggar om Göteborg i morgon 
   Puss & kram Maria ❤️

Kommentarer
Postat av: Tina

Krya på dig!

2016-06-19 @ 00:06:51
Postat av: Medberoendee

Fyfyfyyyy! Bläää! Värsta mardrömmen i mitt liv! 😷
Men inget som brutit ut än iallafall vad jag förstått?

2016-06-21 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0