Ingen bra dag och otur

Fy fasiken vad jag har haft ont i magen i dag och det har bara blivit värre och värre, det började i morse med molande värk i magen, nu hugger det i sidan och smärtar i ryggen, känner mig helt utslagen... trodde på riktigt att jag inte skulle kunna ta mig hem från jobbet i dag.
Fuck magen.....
 
- Jag har oxo lyckats ta sönder 2 naglar i dag, de har brutits rakt av men typ sitter kvar ändå. Gör så djävulskt ont, jag måste  klippa ner dom helt och fila lite..../ AJ
 
- När jag skulle ta fram min stekpanna som jag gör pannkaka i så rasar min fina svarta stora Orrefors skål ut ur skåpet och går sönder / Fuck igen.....
 
    Bra kväll va ????
        Go kväll / IA
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0