Kalle på Ica

I dag handlade jag av Kalle på Ica 


            ( Max tog bilden )

Han har tidigare jobbat 5 dagar på Ica och hade inte räknat med att jobba i dag för i natt satt han uppe till 4:a och spelade och var sådär lagom pigg i morse 7.30 när dom ringde och frågade om han kunde komma in !

Han ringde mig på jobbet vid 11.30 och sa att han skulle jobba 12-20 i dag
Och var måttligt pigg i samtalet ( läs inte) men när jag kom upp så var han piggelin i kassan 👏😀
1 minut innan jag handlade hade tydligen Max varit där , synd att vi missade varandra ! 

 Nu ska jag vispa lite grädde
All kärlek till er alla ❤️❤️❤️



Kommentarer
Postat av: Therese

Ja vi har hyrt stuga i Varberg en vecka och om vi hittar något bra pris på hotell i Gbg blir det några nätter där plus Ullared 😁
Ha en fin kväll i sommarvärmen! ❤️
Kram Therese

Svar: Varberg ska vara fint har jag hört
Maria Höglund

2016-06-22 @ 18:56:48
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0