kina mat.

 
Hej på er
Kom hem nyss.
plattan i mattan hela dan.
gjort ärenden
följde med Kalle på sina ärenden och sen åt vi en lunch, kände mig rik i dag för jag sålde min cykel för en röding.
Maten var god som vanlig, vi åt på kvarters krogen (kina restaurangen)
 
Sen promenerade jag till jobbet och nu när jag kom hem mötte jag grannen som ska hyra min garageplats.
Skönt att få den uthyrd.
 
       Strax ska jag göra lite köttbullar och makaroner.
 
 
 
 
        Detta är det bästa jag vet i gotte väg.
 
                 Ha en fin kväll / Maria
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ååå friterad banan med glass är en favvo här med, såååå gott! Älskar Kina-mat också för den delen haha
Kramis

Svar: mumma
Maria Höglund

2016-06-29 @ 17:58:24
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0