Mer från Lördagen

Gårdagen: Vi var först på takterrassen vid slakthuset , Kanon väder men det stället var inte riktigt min grej tror jag, dels för att vi var så många (18 st.) och det var svårt att prata med varandra pga. hög musik och sen var inte riktigt folket min slags folk.
vi var på terrassen ca 3 timmar innan vi gick ner till Olerys 12. Det stället levererar alltid.
Vi åt mat, drack, spelade baseboll och spelade mini golf, det slogs på boxningsmaskiner och det spelades black jack. mm mm. Vi vart kvar till stängning. (såklart)
 
Här kommer lite mer bilder.
(fotograf Kia)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min Kaftan jag bar i går. Älskar färgerna
 
Tack alla för att ni finns i mitt liv. Jag Älskar er
Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin klänning. vart har du köpt den

Svar: Lindex / tack
Maria Höglund

2016-06-05 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0