Min kväll

Fick ett kvälls ryck nu på kvällen när solen försvann bakom huset.
Jag rensade lite i rabatterna, plockade lite bruna blad i blomlådorna, klippte gräs och vattnade gräset och torkade av borden.
 
Kalle kom nyss hem, Han var nöjd med sin midsommar och i dag hade dom slappat hemma i Mickes trädgård hela dan och städat upp och ätit tacos.
 
Jag själv fick så jäkla mycket myggbett och knottbett i går så jag har typ kliat sönder kroppen i dag, armar, skuldror och huvudet är värst.
 
Nu har jag ätit lite nudlar, strax ska jag sätta mig och gå igenom alla månadens räkning, alltid lika ångestladdat.
men ett ont måste,
 
    Hoppas ni får en fin lördag //  Maria
                                 God Natt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0