Söndag

God morgon 
Klockan är 11.11 och jag har hunnit massor i dag 😃
Jag har varit förbi jobbet , i går lördag var nämligen ungdomarna i villan på hugget med sms och samtal mm och 2 av dom skulle ha vänner över och grilla mm så jag ville bara kolla läget 😜

Jag har tvättat, handlat och gjort en ny stor kycklingsallad , perfekt till lunch låda i veckan 
Städat och gjort inventering i min frys , 
Av det jag hittade i frysen så kan jag göra 5 middagar / perfekt 
Jag hittade 3 pkt glass bl.a. Och massa pommes 🍴🍴
Allt låg lite här och där men nu är det ordning 
Matlådor på en hylla
Pommes på en hylla
Bröd på en hylla osv 🍴

    Önskar er en fin söndag / Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0