Summerburst

Fett avis på alla som ska till summerburst i helgen.
Det kommer nog bli  grymt.
Tänk på mig........
 
..........................................................
 
Min otur fortsätter, undra om jag inte ska skriva en bok om allt som händer mig...
 
i dag vart det typ fel i min el dosa som min fastighetsskötare fixade i går.. det slutade med att den slog ut tv:n och gjorde typ kortslutning i min tv box.
Ingen tv box ? ingen tv
Vafan........
Detta innebär att jag måste ringa hit Boan igen och jag måste ringa Telia och beställa ny dosa mm.
Han där uppe vill fucka mitt liv....
 
Det är så mycket skit nu så jag bara garvar.... va fan ska hända härnäst, påkörd kanske HAHAHA
 
......................................................................................................
 
Nu har jag precis ätit middag, det var kvar kycklingsallad från i går. Yummi....
  

          Trevlig helg / Maria 💚💚💚
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja vi ska ha dopet här uppe! Johans pappa ligger begravd här så vi ska ha dopet i samma kyrka och sen ha namn-givelsefest hemma i Sthlm ❤️

Svar: 👍👍
Maria Höglund

2016-06-10 @ 22:11:12
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Medberoendee

Jag tänkte faktiskt på dig en gång där mitt i summerburst när jag njöt som mest 😇😇💜

Tummar ner för alla motgångar! Hoppas verkligen det vänder för dig snart!
Kraaaamar till dig!

Svar: Tack , det hoppas jag med
Maria Höglund

2016-06-15 @ 20:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0