Tisdag 28/6

Fixarens morsa.
 
I går och i dag har jag ringt massa samtal som jag skjutit upp
 
samtal till facket
samtal till tele 2
samtal till SL
samtal till Folksam
samtal till läkaren
osv .
gått igenom mina utgifter och fixat papper och postat brev .
rensat massa papper och satt in papper i pärmar.
Betalat lite räkningar
 
...................
I morse har jag bytt alla sängkläder, pantat burkar och handlat och svarat på sms:s från ungdomar och mail.
I eftermiddag ska jag åka till söder och möta Åsa,
ÅSA är en helt underbar tjej som ger så mycket energi.
vi ska sätta oss någonstans och ta igen allt  sen vi sågs sist.
Det blir tyvärr inte så ofta vi ses för hon bor på andra sidan stan  och hon åker till sitt landställe på helgerna.
Det ska bli jättemysigt att träffa henne i dag......
 
ps, Tack Susse för tipset
 
     Önskar er en fin dag // Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hade också en telefondag idag! Massa samtal avklarade, skönt när det e gjort!

2016-06-28 @ 19:00:58
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Susse

Hoppas du får bort dom kliande betten =)

2016-06-28 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0