Våran road tripp

Resan till Göteborg var bra, dygnet gick snabbt 

       Bilder:


            Laxå på vägen ner
Vi valde E20 ner och det var en miss


Här åker vi förbi korvkiosken i finnrödja som Henning har haft tidigare 
6:ans vägkrog 






    Roliga bilar med text på vägarna 

 Vi kom fram till Ghotia Towers vid 13 tiden 
Vi checkade in och mös och vila på rummet 


    Vi bodde på våning 22
 Frukosten serverades på våning 23 


   


   Vacker utsikt över Liseberg och poolen , bild nummer 2




        Liten del av rummet 




        Sen vart det dusch och party 

Vid 16 tiden kom resten av gänget 


 Dårarna Rickard, Henning och Robban 
👌😀😀


   Vi festade lite på hotellet , sen gick vi vidare till en uteservering och till sist till Ullevi 



     Här skildes vi åt med gänget 

Nu till det tråkiga i kråksången 
1 timme in i konserten fick Henning världens migrän attack så han behövde gå hem och jag hade ju börjat må illa så jag följde med hem 
Så vi såg inte klart konserten , vi tog en promenad hem till hotellet och var hemma vid 22.30 , jag tror H somnade så fort han la huvudet på kudden 

Trist men dagen / kvällen var bra i övrigt så det var lugnt 

Vi vaknade på rummet 06.00 pigga och hungriga 

Vi åt frukost vid 7 och rörde oss mot Sthlm vid 9 tiden 

Frukost buffén var inte den bästa men ok 

Jag åt pannkakor ( kalla) och ägg 



   
     Sjyst utsikt från 23:e våningen 


    Utsikt över Ullevi från vårt hotell


                 Vyn 




  Sen var det dags att fara hem 
 Resan tog 4.1/5 timme med rast och 2 väg olyckor med köer plus regn hit och dit 
Så det flöt på bra ändå 
E4 an var ett bättre väl hem 

 I dag söndag mår jag bättre, jag svalde 20 vitpepparkorn i går och sov ganska bra i natt 

Hoppas ni får en fin söndag / IA 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh trist att ni mådde dåligt :(
Men skönt att du är positiv ändå! Och ännu skönare att du inte blev magsjuk!
Kram

2016-06-19 @ 17:31:08
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Medberoendee

Vilken utsikt från hotellet! 😍
Synd med era måenden, typiskt...
Men hoppas ni kunde njuta på något sätt ändå 😊😊😊

Svar: Ja da
Maria Höglund

2016-06-21 @ 21:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0