10:e Mars

10:e Mars och vår ???? 
Man kan ju hoppas.....
Nästa vecka ska ju bli underbart väder och nu har trädgårdsarbetarna börjat att blåsa gatorna från allt grus....
Me like
sol och 5 grader i dag.
 
Min dag började kl. 5.30
Jag vaknar upp med den sjukaste magvärken eller ont i hjärtat, kunde inte känna vad som var fel.
Värken satt någonstans mellan hjärtat och mellangärdet
Jag fick typ panik.
Jag gick upp, svettades och var iskall på samma gång. Jag hade gåshud på hela kroppen och det kändes som om jag skulle bli magsjuk.
Jag satt på toa 3 ggr och satt med massa filtar.
 
Jag var tvungen att ta mig till jobbet men jag hade aldrig klarat av att gå, så jag bad H köra mig till jobbet vid 7.30
Efter ca 2 timmar var allt som bortblåst
Man undrar vad som händer i kroppen/magen när det blir så där.
Jag fick massa gjort på jobbet, jag lämnade villan vid 11 tiden och njöt av en promenad hem i solen,


 väl hemma så lämnade jag Sune för massa andra ärenden. 
 
Nu är jag hemma, jag är sjukt hungrig och ska snart njuta av sjömansbiff.
 
 Hörs senare // Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Uuuusch vad obehagligt att känna så...
Tur att det gick över! 😅

2016-03-11 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0