22/3

Hej
sent kvällsinlägg
inte så mycket att skriva, hänger mest med familjen. Våran middag i dag (tacos) vart galet roligt, vi satt och face swapade och vi skrattade sönder oss, roligaste face swap vart Sandra & Kalle
 
Nu är Max & Sandra hos några kompisar som flyttat hit till BB.
 
Jag ska snart tvätta mig och krypa till kojs.
 
I morgon har vi påsk lunch på FT och sen är jag ledig Torsdag - Måndag.
 
Jag ska vila, umgås med Farmor & farfar och hela familjen  på H:s sida på påskafton, det är våran traditionella påsk frukost.
 
Hoppas på lite sol oxo.
 
         Vad gör ni i påsk ??????
 
Massa god natt kramar // Maria

Kommentarer
Postat av: Therese

Johans lillebror o lillasyster kommer ner torsdag-söndag. Mysigt! Sen är vi uppbjudna till min syster på påskmiddag på lördagen, lite lagom firande haha ;)

Svar: Härligt
Maria Höglund

2016-03-23 @ 00:53:22
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0